Sider

lørdag 14. februar 2009

My Supergran!




I går hadde jeg en spennende dag. Jeg besøkte Mimmi. Ikke bare er hun engelsk, men hun er den virkelige Supergran. Hun er mitt store forbilde på mange områder i livet.

I går var avtalen at jeg skulle komme over med fotoutstyr for å ta noen dagligdagse bilder av henne, men hun kunne ikke dy seg for å pynte seg og fikse håret så vi gjorde det hele om til en porttrett mm session. Hun var helt med og syntes det var gøy, og selv syntes jeg at jeg fikk tatt noen flotte bilder av henne. Skal legge ut flere etterhvert på Filcr.com (søk: carinafoto).

Etter vel tre heftige timer i blizlys måtte jeg pakke sammen- men Mimmi syntes dette var så gøy så jeg skal tilbake om litt og da skal vi ta bilder ute.

Min Supergran Mimmi er en dame på 83 år og fortsatt meget vital i toppen, selv om bena av og til svikter. Hun er aktivt med på bedehuset i bygda der hun bor. Hun har en sterk tro, sterkere enn noen jeg har møtt. Hun tror Gud skal ordne opp selv om alt ser mer enn svart ut- og det ser ut til at hennes Gud lar henne få oppleve å få svar på mange av bønnene.

Mimmi går ikke av veien for å hjelpe folk i nød, og mang en ungdom ha sittet ved hennes kjøkkenbord og fått mat til både kropp, sjel og ånd. Ikke få ganger har barna hennes bedt venner og kjente stikke opp til mutter'n hun kan be for deg. Og det har hun gjort.

Ingen kommentarer:

SOMMER og WEBINARPAUSE!

Kommer tilbake med nye GRATISWEBINAR etter ferien! Denne våren ble vi alle digitaliserte og alle reiser, møtebesøk og møte med lederskap ru...